lørdag 21. august 2010

Mitt første eksplosjonskort!!!

Endelig ferdig, er vel følelsen akkurat nå!!! Det var veldig kjekt å laga, men det tok laaang tid å pynta! Sikkert delvis fordi eg ikkje hadde ein spesiell person i tankane når eg laga, vanskeleg å pynta då syns eg. Nå har eg valgt å setta igjen enkelte flater som kan ha plass til personlege kommentarar eller evt. bilder. Har stor kosa meg!!!

Har hatt ein fredelig føremiddag på kontoret, utruleg bare kor fort tida går når eg jobber der... :D Når propellen og far i huset kjem heim frå Ikea er det vel på tide å reisa i kyrkja for å vaske, det er vår måned *sukk*. Heldigvis er det ikkje så ofte, og vi er mange til å dela på. I morgon er det Kick off-gudsteneste med grilling etterpå, så nå håper me på opphalsdvèr!

Her er litt bilder av kortet, detaljer etter bildene:














Stempla er frå Skogstokiga (engelen og jenta med blom) og Golden Oldies, det med de små englene har eg fått då det veit eg ikkje kor kjem frå. Mønsterark er for det meste frå Nille, ellers diverse pynt og tekststempel. Motiva er fargelagt med Promarkes, engelen har fått litt glitterpynt.









4 kommentarer:

  1. En kjempeflott eske, kjempefint pyntet. Den Skogstokiga engelen er jo bare så skjønn :)

    SvarSlett
  2. Knall fin eksplosjonskort med nyyydelige motiver!!

    SvarSlett
  3. Du verden!!! Så flink du er!!
    Alldeles imponert!!

    SvarSlett