søndag 18. juli 2010

Ein god søndag!

I dag har eg fått ein skikkelig Gislaug-dag! Åsbjørn, verdens snillaste mann, tok med seg gutane ut på tur. Dei var vekke i fleire timar, men tida gjekk fort! Eg hadde fått fleire Skogstokiga stempel, og det bare klødde i fingrane etter å få bruka dei... Så i dag har eg fått trykt 4 av dei, farga dei og kost meg, og til og med laga ferdig eit kort. Eg har hatt bilder, men får ikkje lagt dei ut ennå. Det er stressmestring å lage kort!!!

Og så har eg fått lest masse i ei bok i tillegg, Jodi Picoult, OG hatt cola og sjokolade... :D Eg brukte ikkje tid på å laga brownies, men kjenner at kroppen min nok snart har behov for å få tilført litt av dei unike næringsstoffa som finnes i brownies. Eg er sikker på at kvinner kan utvikla seriøse mangelsjukdommar om me går for lenge utan sjokolade!

Gutane kom tilbake tilfredse og fulle av sand, så det var rett i badekaret. Begge gliste like breitt då dei såg kor masse sand som hadde løsna i løpet av badet. I dag var det ei skikkelig koselig badestund, det er ein gyllent øyeblikk når eg høyrer dei prater og leker i karet. Minstemann strever hardt for å vera like storebroren, og storebror registrerer stolt dette.

Nå har me sett barnetv, gutane har kost seg med kjeks og rosiner, og det nærmar seg leggetid. Etter det er det å nyta stillheten litt før leggetid. I morgon er det jobb igjen, der er lite felles ferietid når me har heile skuleferien å dekka opp. Men tida kjem fort då der er altfor stille i huset og gutane klarer seg utan oss, så me får kosa oss med den tida me har med dei nå. Merkelig det der, av alle dei søte gutane som er fødde i Sør Afrika har me fått dei to aller beste!!! Heilt objektivt, sjølsagt! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar