lørdag 31. juli 2010

Regnversdag

I dag har vore ein innedag. Det vil sei bortsett frå den eldste og den yngste, dei var ute ein tur i føremiddag og hjalp morfar og farfar å rake mold og planere rundt grunnmuren til garasjen. Minstemann var tydelig stolt. Eg kommenterte sorpa på buksa og fekk klart svar: "Jamen mor sånn må det bli når eg e ude å jobbe!" Eg kunne ikkje anna enn å sei meg enig i det!

Ellers har eg fått meg litt tid på kontoret, men skal opp igjen nå. Gode venner skal feira sine 40 årsdager på lørdag om ei veke, det er jo ein flott anledning til å laga eit kort! Er i gang med motivet, men er ikkje sikker på korleis det blir heilt ennå. Kanskje eg ikkje kan legga ut bilde av det før eg har gitt det vekk?? Eg skal uansett opp og kose meg med det litt nå. Og så held eg på med ein sånn eksplosjonsboks, koser meg med å finna fine ting å dekorera med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar