torsdag 15. juli 2010











I dag har eg vore på jobb. Der er noko så velsigna fredelig med å sitta og registrera inn- og utbetalingar, vite at når alt er gjort skikkelig så vil det gå opp og stemma... Eg trur eg treng sånne pausar. :) Heime er propellen som vanleg full av påfunn. I dag stod han attmed faren og laga middag, skrudde vifta på bånn gass kvar gong han fekk ein anledning. Og plutselig oppdaga me at fettet i steikepanna nesten brant, då hadde minien skrudd på to plater på full guffe. Og med induksjonskomfyr så går det rimelig kjapt... På pluss-sida kom ein stor god klem då eg kom heim, og då eg hadde handla. Og kos i fanget. Nå reiv han akkurat ned DVD spelaren fordi han reiv i ledningen. Kommentaren kom kjapt: "Va det lurt??? Nei!" Storebror ser på og seier lite...

Eg har lagt inn bilder av nokon kort eg har laga. For øyeblikket er eg litt handicappa, for mobilen min er til reparasjon. Det er den eg bruker å ta bilder med, og lasta dei enkelt over på pc. Ting tar tid, lærte me i barnevernet, det trøstar eg meg til nå!

1 kommentar:

  1. futti grisen gislaug! du he talent... trur eg ska legga opp, d finns ikkje håp lenger :P

    SvarSlett